Pages

25 Ekim 2009 Pazar

Vecizeler

Ara sıra denizi görebilmek benim için büyük bir şans.

Ben uyurken birilerinin mutlu olabileceğini hayal dahi edemiyorum.

İnsan olarak düşlediğim tek şey huzurlu bir ölüm.

Hiç insan tanımasaydım canım çok sıkılırdı.

Kavramların karşılığı soyut değil soğuk geliyor.

Domuzlar, çamur banyosu yaparken de mutlular.

Bilgiçlik taslarken saçmaladığımın hep farkındaydım ama oyun dışı kalmayı da hiç istemiyorum.

Küçük bir kız çocuğun çizdiği resimler, ebeveynlerini mutlu edemezken, onların hayalleriyle çizdiği "para resimler" de küçük kızın ilgisini çekmeyi başaramıyor.

Eğer alkışlandığımı bilseydim ne kadar işkenceye dayanabilirdim diye hep merak etmişimdir.

Bir "susuz" bir de "uykusuz" yapamam.

"Gerçek" denen şey o kadar korkunç ki gölgesi bile insanı çıldırtmaya yetebilir.

Her ne yapıyorsan şimdi, umarım gülümsüyorsundur.

Yaşamak, kaybetmelerin en güzelidir, bununla birlikte harcadığımız her an kazandıklarımızla karşılaştırılamayacak kadar değerlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder